Spolupráce dětí při problémovém úkolu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Spolupráce dětí při problémovém úkolu |
Autor: |
Navrátilová, Kateřina
|
Vedoucí: |
Petrová, Zuzana
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce má teoreticko-empirický charakter a zabývá se analýzou spolupráce dětí předškolního věku při řešení problémového úkolu. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a východiska související s uvedeným tématem. Součástí teorie je také koncept učení prostřednictvím "lešení". V empirické části je popsána realizace kvalitativního výzkumu s využitím metody pozorování a následných krátkých rozhovorů vedených se zúčastněnými dětmi za účelem získání potřebných dat, které jsou dále analyzovány. V závěru práce jsou poté prezentovány výsledky tohoto výzkumu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48094
|
Datum:
|
2019-10-04 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Pedagogika předškolního věku |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
54631
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet