Příběhy v rozvoji gramotnosti dětí
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Příběhy v rozvoji gramotnosti dětí |
Autor: |
Karmazínová, Renáta
|
Vedoucí: |
Petrová, Zuzana
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter a věnuje se na analýze práce učitele mateřské školy s příběhem pro děti. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů souvisejících s gramotností, objasňuje úlohu učitele v rozvoji gramotnosti dětí a zaměřuje se na definice narace. V empirické části jsou prezentovány výsledky kvalitativně orientovaného výzkumu, který byl realizován prostřednictvím pozorování učitelky mateřské školy, při práci s příběhem pro děti, působící v homogenní třídě dětí ve věku čtyři až pět let. Výsledky tohoto výzkumu mohou objasnit, pomocí jakých čtenářských strategií a otázek učitelka podporovala porozumění textu u dětí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48073
|
Datum:
|
2019-10-04 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
54604
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet