[NEOBHÁJENO] Možnosti podpory předčtenářské gramotnosti prostřednictvím vzdělávacího prostředí třídy mateřské školy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
[NEOBHÁJENO] Možnosti podpory předčtenářské gramotnosti prostřednictvím vzdělávacího prostředí třídy mateřské školy |
Autor: |
Svobodová, Sabina
|
Vedoucí: |
Petrová, Zuzana
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je teoreticko-aplikačního charakteru. Pojednává o předčtenářské gramotnosti v mateřské škole. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům týkajících se předčtenářské gramotnosti a dále ukotvení této gramotnosti v kurikulárních dokumentech. Cílem aplikační neboli praktické části práce je vytvořit projekt zaměřený na předčtenářské dovednosti, které jsou u dětí rozvíjeny na základě gramotně podnětného prostředí mateřské školy. Dalším cílem je ověřit tento projekt v mateřské škole, která se nachází v okresu Znojmo. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48057
|
Datum:
|
2019-10-04 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
F
54586
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet