Autoevaluace mateřské školy v oblasti spolupráce rodiny a školy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Autoevaluace mateřské školy v oblasti spolupráce rodiny a školy |
Autor: |
Harangozó, Pavla
|
Vedoucí: |
Petrů Puhrová, Barbora
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce je popsat autoevaluaci mateřské školy v oblasti spolupráce školy a rodiny. Teoretická část se vymezuje a charakterizuje základní terminologii, legislativu, autoevaluační proces, nástroje a metody při autoevaluaci. S autoevaluaci je rovněž v rámci práce spojena i oblast spolupráce mateřské školy a rodiny, proto se i tato kapitola v bakalářské práci vyskytuje. Cílem praktické části je kvantitativním výzkumem vymezit četnost provádění a dané podoblasti spolupráce školy a rodiny, způsob zjišťování dat a následná práce s výsledky autoevaluace, které při spolupráci mezi mateřskou školou a rodinou probíhají. Kvantitativní výzkum je proveden prostřednictvím dotazníkového šetření s řediteli mateřských škol. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48045
|
Datum:
|
2019-10-04 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
54573
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet