[NEOBHÁJENO] A Business Plan for Gardavsky Scarfs
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
[NEOBHÁJENO] A Business Plan for Gardavsky Scarfs |
Autor: |
Gardavsky, Caro
|
Vedoucí: |
Kramná, Eva
|
Abstrakt:
|
Dle daného formátu se tato bakalářská práce dělí na část teoretickou a praktickou. Část teoretická obsahuje především základní pojmy a jejich vysvětlení, vybrané postupy a další praktické pomůcky. Z této části pak čerpá navazující část druhá - praktická, kde je dále zpracován průzkum trhu formou kombinovaných technik marketingového výzkumu, především kvalitativního charakteru. Je zde určená cenová citlivost produktu, vyhodnocení hlavních cenových kategorií v odvětví a zařazení daného produktu do vhodné cenové kategorie. Dále následuje podrobný popis značky a produktu v další návaznosti na cíl této práce, kterým je zpracování podnikatelského záměru, zmapování konkurenčního prostředí v odvětví a prosazení produktu pomocí specifických marketingových nástrojů a možností propagace. Tímto produktem jsou originální autorské šátky s širokým spektrem využití. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48028
|
Datum:
|
2019-11-08 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
F
54549
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet