Možnosti využítí marketingové logistiky ve vybrané organizaci
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Možnosti využítí marketingové logistiky ve vybrané organizaci |
Autor: |
Tutuevskaia, Mariia
|
Vedoucí: |
Taraba, Pavel
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na využítí marketingové logistiky v dopravní společnosti CDEK. Je tvořena dvěma částmi. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů marketingu a logistiky, analýzou vztahů mezi nimi. Dále uvádí charakteristiku marketingové logistiky a podstatu jeji koncepce. V praktické části popisuje vybraný podnik, provádi analýzu marketingové logistiky firmy a jeji vnějšího a vnitřního prostředi společnosti s návrhem nových řešení, které vyplývají z použitých analýz. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47762
|
Datum:
|
2019-11-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav krizového řízení |
Studijní obor:
|
Ovládání rizik |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
54048
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet