Tvorba adaptivní zvukové složky pro videohry
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Tvorba adaptivní zvukové složky pro videohry |
Autor: |
Zlámal, Tomáš
|
Vedoucí: |
Hruda, Pavel
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je představit proces tvorby zvukové složky počítačových her. Tato díla představují nová úskalí a kreativní možnosti, na které práce nahlíží z pohledu zvukového mistra. Hlavní pozornost věnuje možným tvůrčím přístupům k jednotlivým složkám zvukové dramaturgie. K naplnění svého cíle práce využívá především poznatků ze studie Asociace českých herních vývojářů, knihy Giny Zdanowicz a Spencera Bambricka, či Andyho Farnella. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47738
|
Datum:
|
2019-12-13 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ateliér Audiovize |
Studijní obor:
|
Audiovizuální tvorba - Zvuková skladba |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
54017
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet