Tvorba adaptivní zvukové složky pro videohry

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Tvorba adaptivní zvukové složky pro videohry

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Tvorba adaptivní zvukové složky pro videohry
Autor: Zlámal, Tomáš
Vedoucí: Hruda, Pavel
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je představit proces tvorby zvukové složky počítačových her. Tato díla představují nová úskalí a kreativní možnosti, na které práce nahlíží z pohledu zvukového mistra. Hlavní pozornost věnuje možným tvůrčím přístupům k jednotlivým složkám zvukové dramaturgie. K naplnění svého cíle práce využívá především poznatků ze studie Asociace českých herních vývojářů, knihy Giny Zdanowicz a Spencera Bambricka, či Andyho Farnella.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47738
Datum: 2019-12-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ateliér Audiovize
Studijní obor: Audiovizuální tvorba - Zvuková skladba
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 54017


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
zlámal_2020_dp.pdf 870.4Kb PDF Zobrazit/otevřít None
zlámal_2020_op.pdf 475.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None
zlámal_2020_vp.pdf 742.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet