Marketing Strategy of Marina de Portimao
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketing Strategy of Marina de Portimao |
Autor: |
Koukol, Rudolf
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Práce je zaměřena na poznání aktuálního trhu a konkurence přístavu Portim\ ao v Portugalsku. Cílem je navrhnout adekvátní marketingovou strategii, která pomůže přístavu zlepšit svoji pozici na trhu a hlavně v konkurenčním boji. Teoretická část seznamuje se základnímy termíny a nástroji marketingu (marketingová strategie, marketingový mix, cílený marketing). Druhá část práce je věnována analyzování aktuálního stavu na trhu a konkurence. Tato část obsahuje analýzu aktuálního trhu (2004 - 2006), výsledků přístavu Portimao, definování hlavních konkurentů včetně jejich detailní analýzy (podíl na trhu, marketingový mix, strategie). Projektová část nabízí řešení v podobě marketingové strategie, která vychází z výsledků provedených analýz. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4759
|
Datum:
|
2007-08-13 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4899
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet