Analýza komunikačního mixu a návrhy na zvýšení efektivnosti komunikace QISO-Mirais, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Analýza komunikačního mixu a návrhy na zvýšení efektivnosti komunikace QISO-Mirais, s.r.o. |
| Autor: |
Lakva, Rostislav
|
| Vedoucí: |
Dreslerová, Iveta
|
|
Abstrakt:
|
ABSTRAKT Analýza komunikačního mixu ve firmě QISO-Mirais, s.r.o., hodnocení jeho efektivnosti a následné doporučení na jeho zdokonalení, popř. změnu. Analýza je zaměřena na propagaci firmy pomocí různých druhů reklamy, především internetové a na využívání přímého marketingu v oslovování potencionálních zákazníků. Dále jsou uvedeny další možné metody komunikace se zákazníkem, kterých firma doposud nevyužívá, ale vzhledem k jejímu zaměření jsou pro ni velice vhodné a jejich následná implementace do marketingové strategie společnosti. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4757
|
|
Datum:
|
2006-12-08 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
Studijní obor:
|
Marketing |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
4700
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet