Videohra a rozhraní
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Videohra a rozhraní |
| Autor: |
Penxa, Michal
|
| Vedoucí: |
Novák, Pavel
|
|
Abstrakt:
|
Náplní této práce je zhotovení autorské videohry na tému Jánošík. Teoretická práce zahrnuje definici, stručnou historii a psychologii plošinových videoher i inspirace a zajímavé současně tituly her v této oblasti. Cílem práce je vyprávět staré pověsti a legendy pomoci autorské videohry, inspirované starou slovenskou knižní kresbou. Praktická část popisuje postup od prvních nápadů přes první pokusy až po level design a následnou tvorbu finální podoby funkčního prototypu videohry. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47563
|
|
Datum:
|
2019-12-02 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ateliér Digitální design |
|
Studijní obor:
|
Multimédia a design - Digitální design |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
53781
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet