Marketingová komunikace univerzitní galerie

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace univerzitní galerie

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace univerzitní galerie
Autor: Blažková, Gabriela
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace univerzitních galerií. Toto téma si autorka vybrala, protože se zajímá o oblast umění a kulturního vyžití. Cílem této práce je pomocí výzkumu a teoretických znalostí navrhnout vhodné komunikační nástroje pro marketingovou komunikaci univerzitních galerií. Teoretická část se tedy zabývá především definováním základních pojmů z oblasti ma-nagementu kultury, galerií a marketingové komunikace galerií. Ve výzkumné části jsou usku-tečněny dva výzkumy. Jeden pro sběr primárních dat pomocí strukturovaného rozhovoru s osobami zodpovědnými vedením galerie a druhý sekundární výzkum, který probíhá jako analýza komunikace vybraných veřejných a univerzitních galerií.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47536
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 53370


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
blažková_2020_dp.pdf 2.847Mb PDF Zobrazit/otevřít None
blažková_2020_op.pdf 467.1Kb PDF Zobrazit/otevřít None
blažková_2020_vp.doc 153Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet