Koncepce rebrandingu obchodní značky a její zavádění ve vybrané firmě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Koncepce rebrandingu obchodní značky a její zavádění ve vybrané firmě |
Autor: |
Dubovská, Patrícia
|
Vedoucí: |
Bartók, Ottó
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce je určení pozice značky na trhu z hlediska konkurenceschopnosti, míry spokojenosti zákazníků v rámci zrealizovaného rebrandingu a následné navržení dopo-ručení. V praktické části byly použity nástroje a analýzy zaměřené na výzkumný problém, konkrétně SWOT analýza, benchmarking a dotazníkové šetření. Vykonaným výzkumem byly zjištěny nedostatky v marketingové strategii vybrané společnosti. Navržená řešení jsou zaměřeny na zvýšení efektivity marketingových aktivit prostřednictvím sociálních sítí, čímž je zároveň možné dosáhnout zvýšení spokojenosti zákazníků se zrealizovaným rebrandingem. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47483
|
Datum:
|
2020-01-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
52655
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet