Analýza marketingové komunikační kampaně ve vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingové komunikační kampaně ve vybrané společnosti |
Autor: |
Antošík, Patrik
|
Vedoucí: |
Vaněk, Miloslav
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikační kampaně ve vybrané společnosti. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo vypracování literární rešerše zaměřené na oblasti marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části byla analýza jednotlivých komunikačních nástrojů v marketingové komunikační kampani. V této části práce byl využit zejména sekundární výzkum. Součástí bakalářské práce jsou doporučení ke zlepšení marketingové komunikační kampaně vybrané společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47482
|
Datum:
|
2020-01-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
52651
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet