Projekt personálního marketingu softwarové firmy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt personálního marketingu softwarové firmy |
Autor: |
Stanovská, Tereza
|
Vedoucí: |
Tomancová, Lucie
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce je zaměřena na personální marketing softwarové firmy. Teoretická část se zabývá literární rešerší týkající se především pojmů z personálního marketingu a specifik IT sektoru. V rámci řešení praktické části je využita PEST a SWOT analýza. Za účelem výzkumu bylo využito kvantitativní metody sběru dat pomocí dotazníkového šetření a byly stanoveny výzkumné otázky. Na základě získaných dat je vypracován projekt, který nabízí řešení zjištěných nedostatků. Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření projektu na zlepšení současného personálního marketingu softwarové firmy v oblasti náboru nových zaměstnanců, udržení zaměstnanců stávajících a zvýšení konkurenceschopnosti firmy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47466
|
Datum:
|
2020-01-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing, specializace Design management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
52281
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet