Projekt vytvoření marketingové komunikace nově vznikajícího internetového obchodu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt vytvoření marketingové komunikace nově vznikajícího internetového obchodu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt vytvoření marketingové komunikace nově vznikajícího internetového obchodu
Autor: Krutilová, Adéla
Vedoucí: Kyselák, Jan
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je vytvoření online marketingové komunikace pro nově vznikající e-shop. Práce se skládá z teoretické, analytické a projektové části. Teoretická část práce se věnuje literární rešerši, která je zaměřená na oblast e-commerce, online marketingové komunikace a popis analytických metod. Analytická část zabývá základní charakteristikou e-shopu, seznámením s produktovým portfoliem a analýzou současného stavu. Dále bylo provedena PEST analýza pro určení vnějších faktorů, jenž obchod ovlivňují. Popisuje konkurenční prostřední prostřednictvím Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil a vnější faktory. Výsledky provedených analýz jsou shrnuty do SWOT analýzy. Následně je, na základě zjištěných poznatků, vytvořen projekt online marketingové komunikace, který je na závěr podroben nákladové, rizikové a časové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47458
Datum: 2020-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 52152


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
krutilová_2020_dp.pdf 2.982Mb PDF Zobrazit/otevřít None
krutilová_2020_op.docx 32.80Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
krutilová_2020_vp.pdf 489.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet