Projekt marketingového plánu vybraných balíkových zásilek České pošty s.p. pro firemní klientelu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingového plánu vybraných balíkových zásilek České pošty s.p. pro firemní klientelu |
Autor: |
Prokopová, Šárka
|
Vedoucí: |
Suchánek, Jiří
|
Abstrakt:
|
Předmětem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu podniku Česká pošta, s. p. První část práce je zaměřena na teoretický průzkum oblasti marketingu. Druhá část se zabývá popisem a rozborem konkrétní firmy a hodnotí využitelnost marketingových strategií pro tuto firmu. V praktické části této práce jsem provedla analýzy organizace a na základě těchto analýz pak vytvořila projekt sestavení marketingového plánu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4732
|
Datum:
|
2007-05-04 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2012
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
6766
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet