Projekt marketingového plánu vybraných balíkových zásilek České pošty s.p. pro firemní klientelu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového plánu vybraných balíkových zásilek České pošty s.p. pro firemní klientelu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového plánu vybraných balíkových zásilek České pošty s.p. pro firemní klientelu
Autor: Prokopová, Šárka
Vedoucí: Suchánek, Jiří
Abstrakt: Předmětem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu podniku Česká pošta, s. p. První část práce je zaměřena na teoretický průzkum oblasti marketingu. Druhá část se zabývá popisem a rozborem konkrétní firmy a hodnotí využitelnost marketingových strategií pro tuto firmu. V praktické části této práce jsem provedla analýzy organizace a na základě těchto analýz pak vytvořila projekt sestavení marketingového plánu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4732
Datum: 2007-05-04
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2012
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 6766


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
prokopová_2007_dp.pdfZablokované 1.635Mb PDF
prokopová_2007_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
prokopová_2007_op.doc 44Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet