Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném restauračním zařízení
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném restauračním zařízení |
Autor: |
Šimkovičová, Jessica
|
Vedoucí: |
Vaculčíková, Zuzana
|
Abstrakt:
|
Bakalárska práca je zameraná na analýzu spokojnosti zákazníkov vo vybranom reštauračnom zariadení, ktoré poskytuje stravovacie služby a cateringové služby v Ilavskom kraji v malej obci Pruské. Teoretická časť vymedzuje základné pojmy, ktoré sa týkajú zákazníkov, služieb, cien a marketingového výskumu. V praktickej časti sa nachádzajú základne informácie o podniku a analýza výsledkov marketingového výskumu, vykonaného na zákazníkoch daného reštauračného zariadenia. Ďalej obsahuje benchmarking a SWOT analýzu podniku. Po vyhodnotení dotazníkového šetrenia sú vyhotovené odporúčania a návrhy , ktoré by mali zvýšiť spokojnosť zákazníkov. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47296
|
Datum:
|
2021-01-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
59571
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet