Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném restauračním zařízení

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném restauračním zařízení

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném restauračním zařízení
Autor: Šimkovičová, Jessica
Vedoucí: Vaculčíková, Zuzana
Abstrakt: Bakalárska práca je zameraná na analýzu spokojnosti zákazníkov vo vybranom reštauračnom zariadení, ktoré poskytuje stravovacie služby a cateringové služby v Ilavskom kraji v malej obci Pruské. Teoretická časť vymedzuje základné pojmy, ktoré sa týkajú zákazníkov, služieb, cien a marketingového výskumu. V praktickej časti sa nachádzajú základne informácie o podniku a analýza výsledkov marketingového výskumu, vykonaného na zákazníkoch daného reštauračného zariadenia. Ďalej obsahuje benchmarking a SWOT analýzu podniku. Po vyhodnotení dotazníkového šetrenia sú vyhotovené odporúčania a návrhy , ktoré by mali zvýšiť spokojnosť zákazníkov.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47296
Datum: 2021-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 59571


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
šimkovičová_2021_dp.pdf 1.255Mb PDF Zobrazit/otevřít None
šimkovičová_2021_op.docx 25.49Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
šimkovičová_2021_vp.docx 24.16Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet