Komunikační strategie pro nově vznikající e-shop s renovovaným nábytkem

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie pro nově vznikající e-shop s renovovaným nábytkem

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie pro nově vznikající e-shop s renovovaným nábytkem
Autor: Zhořová, Alžběta
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Podstatou diplomové práce je navrhnutí komunikační strategie pro nově vznikající e-shop s renovovaným nábytkem. Cílem práce je na základě teoretických poznatků analyzovat trh a konkurenci v oblasti renovovaného nábytku a na základě této analýzy vytvořit komunikační strategii. Teoretická část definuje základní pojmy z oblasti udržitelného marketingu, tvorby komunikační strategie a marketingového výzkumu. Praktická část se věnuje průzkumu trhu, situační analýze, kvantitativnímu výzkumu a studii sekundárních dat. V navazující projektová části je zpracována SWOT analýza a je vytvořen konkrétní návrh komunikační strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47180
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 59409


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
zhořová_2021_dp.zip 3.361Mb application/zip Zobrazit/otevřít None
zhořová_2021_op.pdf 426.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None
zhořová_2021_vp.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet