Komunikační strategie pro nově vznikající e-shop s renovovaným nábytkem
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie pro nově vznikající e-shop s renovovaným nábytkem |
Autor: |
Zhořová, Alžběta
|
Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
Abstrakt:
|
Podstatou diplomové práce je navrhnutí komunikační strategie pro nově vznikající e-shop s renovovaným nábytkem. Cílem práce je na základě teoretických poznatků analyzovat trh a konkurenci v oblasti renovovaného nábytku a na základě této analýzy vytvořit komunikační strategii. Teoretická část definuje základní pojmy z oblasti udržitelného marketingu, tvorby komunikační strategie a marketingového výzkumu. Praktická část se věnuje průzkumu trhu, situační analýze, kvantitativnímu výzkumu a studii sekundárních dat. V navazující projektová části je zpracována SWOT analýza a je vytvořen konkrétní návrh komunikační strategie. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47180
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
59409
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet