Analýza komunikačních aktivit firmy J&H nábytek, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza komunikačních aktivit firmy J&H nábytek, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza komunikačních aktivit firmy J&H nábytek, s.r.o.
Autor: Lapčíková, Michaela
Vedoucí: Ševčíková, Lenka
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá tématem: "Analýza komunikačních aktivit firmy J&H nábytek, s.r.o.". Cílem této práce je analyzovat příslušné komunikační nástroje, které jsou společností využívány. Teoretická část se věnuje popisu marketingové komunikace. Dále se zabývá segmentací trhu, SWOT analýzou a neméně důležitým je také marketingový výzkum zákazníků. Praktická část přímo navazuje na teoretickou a vše směřuje na danou společnost. Tedy jak využívá nástroje komunikační politiky, na které trhy se zaměřuje, jaké výsledky přinesl marketingový výzkum zákazníků, co vše odhalila SWOT analýza a jaká jsou navrhovaná doporučení na zvýšení návštěvnosti prodejny.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4717
Datum: 2007-05-18
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 6495


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
lapčíková_2007_bp.pdf 506.1Kb PDF Zobrazit/otevřít
lapčíková_2007_vp.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
lapčíková_2007_op.doc 47.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet