Analýza komunikačních aktivit firmy J&H nábytek, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza komunikačních aktivit firmy J&H nábytek, s.r.o. |
Autor: |
Lapčíková, Michaela
|
Vedoucí: |
Ševčíková, Lenka
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá tématem: "Analýza komunikačních aktivit firmy J&H nábytek, s.r.o.". Cílem této práce je analyzovat příslušné komunikační nástroje, které jsou společností využívány. Teoretická část se věnuje popisu marketingové komunikace. Dále se zabývá segmentací trhu, SWOT analýzou a neméně důležitým je také marketingový výzkum zákazníků. Praktická část přímo navazuje na teoretickou a vše směřuje na danou společnost. Tedy jak využívá nástroje komunikační politiky, na které trhy se zaměřuje, jaké výsledky přinesl marketingový výzkum zákazníků, co vše odhalila SWOT analýza a jaká jsou navrhovaná doporučení na zvýšení návštěvnosti prodejny. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4717
|
Datum:
|
2007-05-18 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
6495
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet