Marketingová komunikace Národního divadla Brno s diváky
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová komunikace Národního divadla Brno s diváky |
Author: |
Štorková, Adéla
|
Advisor: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá marketingovou problematikou kultury a to především divadla. Teoretická část se věnuje základům a teoretickým poznatkům marketingu divadelní oblasti, kultury a divadelního marketingového mixu. Teoretická část diplomové práce dále vymezuje pojmy, které souvisí s tvorbou image divadla. V praktické části jsou uvedeny základní charakteristiky Národního divadla Brno. Cílem práce je získání odpovědi na stanovené výzkumné otázky. Oba vlastní výzkumy - jak kvalitativní (polostrukturované hloubkové rozhovory), tak navazující kvantitativní (dotazníkové šetření), jsou následně analyzovány. Z provedených šetření jsou zformulována konkrétní doporučení pro Národní divadlo Brno. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47173
|
Date:
|
2021-01-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
59401
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account