Návrh změn ve věrnostním programu Klubu Sephora
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh změn ve věrnostním programu Klubu Sephora |
Autor: |
Pomykalová, Iveta
|
Vedoucí: |
Weberová, Dagmar
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá věrnostním programem společnosti Sephora s.r.o., jedničkou na maloobchodním trhu s prestižní dekorativní kosmetikou a parfémy. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část se věnuje odborným přístupům k pojmům souvisejících s věrnostním programem, podporou prodeje a výzkumem realizovaným v praktické části. Praktická část se zabývá sekundárním výzkumem maloobchodního trhu s prestižní dekorativní kosmetikou a parfémy a primárním výzkumem v podobě kvalitativních individuálních rozhovorů a kvantitativního dotazníkového šetření. Poznatky získané z této praktické části tvoří základ pro projektovou část věnující se návrhům vylepšení věrnostního programu Klub Sephora. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47168
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
59395
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet