Marketingová strategie a vztah Republikánské strany Spojených států amerických k latinskoamerickým voličům
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová strategie a vztah Republikánské strany Spojených států amerických k latinskoamerickým voličům |
Autor: |
Král, Jiří
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Práce za pomocí obsahové analýzy mediálních výstupů zkoumá současnou marketingovou komunikaci Republikánské strany a jejích představitelů vůči latinskoamerické menšině v USA. Dále na základě analýzy dat renomovaných výzkumů zkoumá možné průniky programu Republikánské strany s mentalitou latinskoamerických voličů. Podle stanovených kritérií zjišťuje také to, v jakých částech Spojených států přinese vhodné cílení kampaně Republikánské straně největší přínos v zisku mandátů i volitelů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47156
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
59379
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet