Marketing a marketingová komunikace regionálních stanic Českého rozhlasu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketing a marketingová komunikace regionálních stanic Českého rozhlasu |
Autor: |
Kokmotos, Jiří
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Práce hledá důvod, proč docházejí posluchači od regionálních stanic Českého rozhlasu? Na případu jedné z nich, konkrétně Českého rozhlasu Brno pak hledá řešení i pro zbylé stanice z regionální sítě. Součástí práce je výzkum preferencí posluchačů Českého rozhlasu Brno a průzkum hudebních preferencí posluchačů Českého rozhlasu. Cílem práce je najít řešení jak v oblasti programu, tak propagace regionálního vysílání. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47155
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
59378
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet