Mediální obraz a analýza prezidentských předvolebních debat v ČR
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Mediální obraz a analýza prezidentských předvolebních debat v ČR |
Autor: |
Jasenský, Jiří
|
Vedoucí: |
Štarchoň, Peter
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá analýzou předvolebních debat kandidátů na prezidenta České republiky v letech 2013 a 2018. Práce je rozdělena na teoretickou část, praktickou část a projektovou část. Teoretická část zpracovává teoretická východiska tématu a pozornost je věnována politickému marketingu, politické komunikaci a historii předvolebních debat. Praktická část obsahuje výzkum předvolebních debat na základě funkční teorie Williama L. Benoita, která analyzuje typy a četnosti sdělení prezidentských kandidátů v průběhu předvolebních debat v letech 2013 a 2018. V praktické části byl navíc proveden kvantitativní výzkum prostřednictvím online dotazníkového šetření, na základě kterého je vyhodnocen postoj veřejnosti k výběru prezidentského kandidáta a ke způsobům vyjadřování kandidátů v předvolebních debatách. Klíčová slova: předvolební debata, analýza typů sdělení, William L. Benoit, politické pořady, prezidentské debaty, prezidentské volby 2013, prezidentské volby 2018, přímá volba prezidenta. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47153
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
59375
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet