Identifikace cílové skupiny a návrh komunikace společnosti Národní Pokladnice

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Identifikace cílové skupiny a návrh komunikace společnosti Národní Pokladnice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Identifikace cílové skupiny a návrh komunikace společnosti Národní Pokladnice
Autor: Horáčková, Petra
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Teoretická část diplomové práce se zabývá terminologií, která úzce souvisí s praktickou a projektovou částí diplomové práce. Čtenář se zde tak dozví například o přímém marketingu, o výzkumu či o numismatice. Je zde definovaná i metodologie. Na teoretickou část plynule navazuje praktická část, která se zabývá nejprve společností Národní Pokladnice. Rozebírá její způsob podnikání a komunikace. Značná pozornost je v této kapitole věnována také výzkumu. Na praktickou část následně navazuje projektová část, která se následně obrací již k jednotlivým segmentům, ty blíže analyzuje, hodnotí je a v závěru navrhuje efektivní komunikaci s nimi. Závěr je věnován souhrnným návrhům na zlepšení komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47149
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 59371


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
horáčková_2021_dp.pdf 4.096Mb PDF Zobrazit/otevřít None
horáčková_2021_op.doc 156Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
horáčková_2021_vp.doc 153Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet