Digitální komunikace jako nástroj kulturního turismu se zaměřením na galerie a muzea
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Digitální komunikace jako nástroj kulturního turismu se zaměřením na galerie a muzea |
Autor: |
Gregorovičová, Vendula
|
Vedoucí: |
Gartnerová, Eva
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce na téma Digitální komunikace jako nástroj kulturního turismu se zaměřením na galerie a muzea analyzuje online výstavy galerií a muzeí a sleduje, jak lze prostřednictvím nástrojů digitální komunikace ovlivňovat kulturní turismus těchto kulturních institucí. Teoretická část definuje pojmy kultury, kulturních institucí, kulturního turismu a art marketingu. Součástí teoretické práce je metodika práce, ve které jsou stanoveny cíle a výzkumné otázky. Praktická část představuje tři vybrané instituce a jejich digitální komunikaci včetně online výstav, které jsou rozebírány ve výzkumu. V projektové části je představen doporučující manuál digitální komunikace pro galerie muzea, sestavený na základě výsledků výzkumu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47147
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
59369
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet