Marketingová strategie rozvoje komunikačních prostředků města Valašské Meziříčí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie rozvoje komunikačních prostředků města Valašské Meziříčí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie rozvoje komunikačních prostředků města Valašské Meziříčí
Autor: Gerhardtová, Karolína
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na oblast komunikace veřejné správy se zaměřením na komunikační prostředky měst a obcí. V teoretické části práce je toto téma rozvinuto s pomocí odborných literárních pramenů. Cílem teoretické části je zformulovat poznatky o strategickém marketingu, marketingové komunikaci a marketingu měst a obcí. Druhá, tedy praktická část, se zaměřuje na analýzu současného stavu marketingových komunikací ve vybraném městě Valašské Meziříčí, podpořenou také kvalitativním výzkumem. Třetí část diplomové práce obsahuje projekt, který na základě analýz a výzkumu navrhuje rozvoj komunikačních prostředků ve vybraném městě. Jsou zde definovány oblasti, které vedou k lepšímu využití komunikačních prostředků ve Valašském Meziříčí a vybraný konkrétní projekt, pro který jsou navrženy nové prostředky pro komunikaci města.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47146
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 59368


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
gerhardtová_2021_dp.pdf 2.608Mb PDF Zobrazit/otevřít None
gerhardtová_2021_op.doc 155Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
gerhardtová_2021_vp.doc 153Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet