Marketingová strategie rozvoje komunikačních prostředků města Valašské Meziříčí
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová strategie rozvoje komunikačních prostředků města Valašské Meziříčí |
Autor: |
Gerhardtová, Karolína
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zaměřuje na oblast komunikace veřejné správy se zaměřením na komunikační prostředky měst a obcí. V teoretické části práce je toto téma rozvinuto s pomocí odborných literárních pramenů. Cílem teoretické části je zformulovat poznatky o strategickém marketingu, marketingové komunikaci a marketingu měst a obcí. Druhá, tedy praktická část, se zaměřuje na analýzu současného stavu marketingových komunikací ve vybraném městě Valašské Meziříčí, podpořenou také kvalitativním výzkumem. Třetí část diplomové práce obsahuje projekt, který na základě analýz a výzkumu navrhuje rozvoj komunikačních prostředků ve vybraném městě. Jsou zde definovány oblasti, které vedou k lepšímu využití komunikačních prostředků ve Valašském Meziříčí a vybraný konkrétní projekt, pro který jsou navrženy nové prostředky pro komunikaci města. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47146
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
59368
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet