Skialpinistické eventy vybrané prodejny Harfasport
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Skialpinistické eventy vybrané prodejny Harfasport |
Autor: |
Budská, Eva
|
Vedoucí: |
Dolínková, Olga
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce pojednává o event marketingu na vybraném příkladu specializované sportovní prodejny Harfasport. Pomocí kvalitativního výzkumu - metodou individuálních polostrukturovaných rozhovorů - byl doplněn event controlling zrealizovaných skialpinistických eventů Harfasportu během sezóny 2019/2020. V rámci praktické části jsou interpretovány výsledky výzkumu, tzn. hodnocení vybraných eventů jejich účastníky, organizátorem a specifikovány silné a slabé stránky plánovacího procesu event marketingu v Harfasportu. Na základě výstupů z výzkumu a dalších interních a externích dat byla sestavena SWOT analýza, která sloužila pro přípravu event plánu pro nadcházející zimní sezónu 2021/2022. Event plán obsahuje jak návrh konkrétních eventů se skialpinistickou tématikou, tak tipy pro zlepšení plánovacího procesu, zejména event controllingu. V navrženém projektu byl rovněž kladen důraz na integrovaný event marketing, který by měl podpořit synergický efekt naplánovaných skialpinistických aktivit. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47142
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
59361
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet