Komunikační strategie "na ponku"
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie "na ponku" |
Autor: |
Novotná, Eva
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá tématem komunikační strategie podnikatele na ponku. První část práce je založena na teoretických východiscích marketingové a komunikační strategie v oblasti malých podnikatelů a firem. Druhá, praktická část je shrnutím komunikace na ponku, a to prostřednictvím analýzy stavu současné situace. Následuje série individuálních rozhovorů. Tyto rozhovory zjišťují, jak je vnímaná současná komunikace a jaké možnosti jsou shledávány jako adekvátní pro efektivnější budoucí komunikaci. Projektová část shrnuje všechny poznatky z části praktické a přináší tak komplexní návrh komunikační strategie, která je postavena na celkovém šetření a je uchopena pro její vyu-žití v rámci malého podnikatele v daném oboru. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47139
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
59357
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet