Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem |
Autor: |
Antalová, Gabriela
|
Vedoucí: |
Dolínková, Olga
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je věnována společenské odpovědnosti firem (CSR) jakožto nástroji Human Resources (HR) malých a středních podniků. Hlavním cílem práce je zjistit, zdali jsou CSR aktivity důležitým faktorem pro výběr zaměstnavatele, jestli existuje významný rozdíl ve vnímání CSR mezi IT a marketingovými kandidáty a s jakými konkrétními aktivitami se zaměstnanci nejvíce ztotožňují. Výsledkem je nastavení ucelené koncepce CSR aktivit, která pomůže HR oddělení firmy k budování dlouhodobých a spokojených pracovních vztahů. Zároveň také povede k větší atraktivitě podniku jak pro budoucí partnerské spolupráce, tak i nové zaměstnance. V teoretické části bude stanoven teoretický základ problematiky CSR a poslouží jako východisko pro praktickou část diplomové práce, která přináší pohled do současných CSR aktivit vybraného podniku. Součástí práce je provedení kvalitativního výzkumu a jeho porovnání s publikovanou CSR studií, což má za cíl získat hlubší pohled do vnímání CSR aktivit. V závěru je na základě získaných poznatků představen projekt s návrhem implementace CSR strategie pro vybraný podnik. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47138
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
59356
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet