Specifika nákupního chování spotřebitelů v oblasti udržitelné módy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Specifika nákupního chování spotřebitelů v oblasti udržitelné módy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Specifika nákupního chování spotřebitelů v oblasti udržitelné módy
Autor: Zábranská, Hana
Vedoucí: Káčerková, Eliška
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá specifiky nákupního chování spotřebitelů udržitelné módy v České republice. Práce je rozdělena do tří částí - teoretické, praktické a projektové. Teoretická část poskytuje základní východiska k pochopení tématu a vymezuje důležité pojmy týkající se marketingové komunikace, spotřebitelského chování a udržitelné módy. Praktická část představuje vyhodnocení marketingového výzkumu, který byl proveden formou osobních rozhovorů a následně interpretován a vyhodnocen včetně odpovědí na výzkumné otázky. Projektová část práce následně navrhuje edukační platformu pro spotřebitele udržitelné módy v České republice, řešící problémy vyplývající z výzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47135
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 59353


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
zábranská_2021_dp.pdf 5.260Mb PDF Zobrazit/otevřít None
zábranská_2021_op.doc 155Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
zábranská_2021_vp.pdf 142.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet