Komunikace českých politických subjektů na sociálních sítích
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikace českých politických subjektů na sociálních sítích |
Autor: |
Vaněk, Ondřej
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá analýzou komunikace českých politických subjektů na sociálních sítích s detailním zaměřením především na sociální síť Facebook. Cílem je zjistit rozdíly v komunikaci jednotlivých politických subjektů a postoje respondentů ke komunikaci strany. V teoretické části práce je rozebírána problematika politického marketingu, principy komunikace a sociálních sítí. V praktické části práce probíhá mediální analýza komunikace parlamentních stran na sociální síti Facebook. V druhé části praktické části je provedeno kvantitativní dotazníkové šetření, které má za úkol zjistit postoje generace Y a Z ke komunikaci jednotlivých stran a jejich chování na sociálních sítích obecně. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47134
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
Fx
59352
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet