Ekonomický manuál pro studenty komunikační agentury KOMAG
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Ekonomický manuál pro studenty komunikační agentury KOMAG |
Autor: |
Tomanová, Veronika
|
Vedoucí: |
Káčerková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zaměřuje na fungování ekonomických procesů v Komunikační agentuře Fakulty multimediálních komunikací ve Zlíně. V teoretické části jsou vymezeny základní východiska týkající se projektového i kulturního managementu a jednotlivých projektových fází. Praktická část stojí na textové analýze, ze které vychází kombinace tří výzkumných metod, jež si kladou za cíl získaní většího množství relevantních dat a jejich vzájemnou verifikaci. V projektové části je předložen návrh ekonomického manuálu pro studenty Komunikační agentury, který reflektuje a implementuje získané poznatky pro přípravu výsledného manuálu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47129
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
59347
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet