Využití rapu v audiovizuální reklamě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití rapu v audiovizuální reklamě |
Autor: |
Opustil, Martin
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce pojednává o rapové složce v reklamních spotech. Cílem práce je třídit a zpracovávat důležité aspekty dané problematiky. Budou analyzovány způsoby využití rapu a také reakce ze stran cílové skupiny. Rap v dnešní době představuje jistý trend, proto je více než jasné a přirozené, že se tento jev musel využít také v marketingovém prostředí. Práce přináší nové poznatky, které mohou vést ke zdokonalení v praktickém využití. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47123
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
59339
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet