Instagram jako nástroj marketingové komunikace restaurace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Instagram jako nástroj marketingové komunikace restaurace |
Autor: |
Valerová, Helena
|
Vedoucí: |
Káčerková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá sociální sítí Instagram, jako nástrojem marketingové komunikace restaurace. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy jako marketing, online marketing, sociální média a Instagram. Součástí je i metodika výzkumu, která zahrnuje cíl, účel práce a stanovení výzkumných otázek. Praktická část se zabývá představením vybrané restaurace, vyhodnocením výzkumu v podobě kvantitativního a kvalitativního šetření a zodpovězením výzkumných otázek. Nachází se zde také doporučení a návrhy pro zlepšení komunikace restaurace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47085
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
59293
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet