Mezigenerační vliv na spotřebitelské chování
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Mezigenerační vliv na spotřebitelské chování |
Autor: |
Tomečková, Zuzana
|
Vedoucí: |
Šramová, Blandína
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá mezigeneračním vlivem v rámci spotřebitelského chování mezi generacemi X a Y. Cílem je zjistit, jakým způsobem a do jaké míry ovlivňují rodiče z generace X mladé dospělé z generace Y, a naopak ve spotřebitelském chování. Teoretická část vymezuje pojmy jako spotřebitelské a nákupní chování, vysvětluje roli rodiny v procesu socializace spotřebitele a popisuje specifika generací X a Y. Praktická část se zabývá kvalitativním výzkumem, který byl realizován formou individuálních rozhovorů. Jsou zde také zodpovězeny výzkumné otázky, konkretizovány limity práce i možnosti jejího využití a pokračování výzkumu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47082
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
59290
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet