Vývoj product placementu v české a slovenské kinematografii v letech 2000-2019

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vývoj product placementu v české a slovenské kinematografii v letech 2000-2019

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vývoj product placementu v české a slovenské kinematografii v letech 2000-2019
Autor: Švejdová, Nikola
Vedoucí: Káčerková, Eliška
Abstrakt: Tato práce se zabývá způsoby používání product placementu v českých a slovenských filmech promítaných v kinech v letech 2000-2019. Jako metoda výzkumu byla vybrána obsahová analýza jednotlivých filmů, na jejímž základě byla umístění značek posouzena dle několika vybraných kritérií. Jako vzorek bylo vybráno dvanáct filmů a časové období rozděleno na dvě dekády (2000-2009 a 2010-2019). Každé tři filmy pak reprezentují konkrétní dekádu a zemi. Tato časová období jsou mezi sebou porovnána a jsou identifikovány změny ve způsobech používání product placementu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47081
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 59289


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
švejdová_2021_dp.pdf 2.355Mb PDF Zobrazit/otevřít None
švejdová_2021_op.doc 156Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
švejdová_2021_vp.pdf 144.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet