Vývoj product placementu v české a slovenské kinematografii v letech 2000-2019
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vývoj product placementu v české a slovenské kinematografii v letech 2000-2019 |
Autor: |
Švejdová, Nikola
|
Vedoucí: |
Káčerková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Tato práce se zabývá způsoby používání product placementu v českých a slovenských filmech promítaných v kinech v letech 2000-2019. Jako metoda výzkumu byla vybrána obsahová analýza jednotlivých filmů, na jejímž základě byla umístění značek posouzena dle několika vybraných kritérií. Jako vzorek bylo vybráno dvanáct filmů a časové období rozděleno na dvě dekády (2000-2009 a 2010-2019). Každé tři filmy pak reprezentují konkrétní dekádu a zemi. Tato časová období jsou mezi sebou porovnána a jsou identifikovány změny ve způsobech používání product placementu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47081
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
59289
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet