Analýza marketingového podnikání firmy Arxmania před a během období coronaviru
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingového podnikání firmy Arxmania před a během období coronaviru |
Autor: |
Prachýlová, Dominika
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Obsah této práce je zaměřen na analýzu marketingového podnikání firmy. První část tvoří základní pojmy z oblasti marketingové teorie. Následné využití v praxi je popsáno v dalších částech práce, a to jak použité metody, tak konkrétní výzkum marketingového podnikání v období před a během coronaviru ve vybraném maloobchodě. Pomocí výzkumu byla získána data o marketingovém podnikání firmy, na jejichž základě bylo navrženo možné řešení problémů v této oblasti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47073
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
59281
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet