Analýza marketingového podnikání firmy Arxmania před a během období coronaviru

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového podnikání firmy Arxmania před a během období coronaviru

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového podnikání firmy Arxmania před a během období coronaviru
Autor: Prachýlová, Dominika
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Obsah této práce je zaměřen na analýzu marketingového podnikání firmy. První část tvoří základní pojmy z oblasti marketingové teorie. Následné využití v praxi je popsáno v dalších částech práce, a to jak použité metody, tak konkrétní výzkum marketingového podnikání v období před a během coronaviru ve vybraném maloobchodě. Pomocí výzkumu byla získána data o marketingovém podnikání firmy, na jejichž základě bylo navrženo možné řešení problémů v této oblasti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47073
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 59281


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
prachýlová_2021_dp.pdf 1.907Mb PDF Zobrazit/otevřít None
prachýlová_2021_op.doc 135.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
prachýlová_2021_vp.doc 153.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet