Customer journey od autora ke čtenáři
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Customer journey od autora ke čtenáři |
Autor: |
Pospíšilová, Helena
|
Vedoucí: |
Gartnerová, Eva
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá tématem customer journey od autora ke čtenáři. Cílem práce je zjistit, jaké motivátory vedou čtenáře k zakoupení knihy. V teoretické části jsou nadefinovány pojmy jako marketingová komunikace a marketingová strategie doplněné o specifikace pro knižní trh. Teoretická část práce také obsahuje popsání knižního trhu ČR. Je zde také uvedena metodika práce, která obsahuje cíl a účel výzkumu, také metodu šetření a výzkumné otázky a obecný profil respondentů. Praktická část se věnuje výsledkům kvantitativního i kvalitativního šetření mezi čtenáři ČR. Na jejich základě je popsána customer journey pro knižní trh ČR, která je přenesena do grafického znázornění customer journey map. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47072
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
59280
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet