Kulturní symboly jako pilíře reklamního poselství na příkladu Banksyho sociální reklamy Napalm girl
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Kulturní symboly jako pilíře reklamního poselství na příkladu Banksyho sociální reklamy Napalm girl |
Autor: |
Matějová, Karolína
|
Vedoucí: |
Pavelka, Jiří
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce pojednává o kulturních symbolech jako základních pilířích marketingového sdělení v sociální reklamě jako produktu občanského aktivismu. Tuto problematiku zkoumá na příkladu světoznámého díla Napalm Girl, jehož autorem je v současné době zřejmě nejvlivnější a marketingově nejúspěšnější streetartový tvůrce Banksy. Práce identifikuje místa, kde se prolínají kulturní ikony s marketingovou komunikací. Pomocí výzkumu a jeho interpretace odhaluje hlavní myšlenky díla a ukazuje, jak se kulturní symboly podílejí na konstrukci klíčových konceptů občanského aktivismu, zejména anti-konzumerismu, a jak tyto koncepty formují výsledné reklamní poselství. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47065
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
59273
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet