Nejúčinnější propagační kanál pro začínající designové a digitální studio
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Nejúčinnější propagační kanál pro začínající designové a digitální studio |
Autor: |
Kovář, Matěj
|
Vedoucí: |
Stránský, Michal
|
Abstrakt:
|
ílem této práce je určit nejúčinnější propagační kanál začínajícího designového a digitálního studia. Teoretická část práce popisuje proces začátků firmy jako značky, šíření povědomí, získávání zákazníků, způsoby propagace a budování značky pomocí různých kanálů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47056
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
59262
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet