Online marketingová komunikace města Ostravy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Online marketingová komunikace města Ostravy |
Autor: |
Kocichová, Ellen
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Tématem této bakalářské práce je online marketingová komunikace města Ostravy. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části jsou popsány a vysvětleny pojmy spojené s komunikací města směrem k široké veřejnosti. Tou jsou myšleni občané, turisté, návštěvníci, investoři, ale i služby a podnikatelé. V neposlední řadě je zde ukotvena metodologie pro výzkumnou část a výzkumné otázky k ověření. Cílem je podat ucelený a srozumitelný výklad teorie. Praktickou část otevírá analýza současného stavu, která hodnotí aktuální využívání online nástrojů při městské komunikaci. Zaměřuje se na využívání webových stránek. Prostřednictvím srovnávací analýzy je zjišťována obstojnost obsahové stránky webového portálu oproti jiným městům. Praktičnost a funkčnost zjištěných dat je ověřena v uživatelském testování. Tato zpětná vazba slouží jako podklad na základě, které jsou navrhnuty způsoby pro zlepšení komunikace města Ostravy i zodpovězeny výzkumné otázky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47054
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
59260
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet