Uživatelské testování internetového obchodu firmy SKL s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Uživatelské testování internetového obchodu firmy SKL s.r.o. |
Autor: |
Kľúčiková, Erika
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Záverečná práca sa zaoberá užívateľským testovaním internetového obchodu firmy SKL s. r. o. Jej teoretická časť prechádza cez okruhy od digitálneho marketingu cez e-commerce až po zásady pre tvorbu webových stránok. Hlavným cieľom práce je zistiť pomocou užívateľského testovania, s akými najčastejšími nedostatkami sa užívatelia stretávajú na tomto internetovom obchode. Na základe zistení si autorka kladie za účel vytvoriť odporúčania na vylepšenie efektívnosti vzhľadu webovej stránky po jej UX, grafickej a obsahovej stránke. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47051
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
59257
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet