Marketingová komunikace krejčovství KATY ateliér
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace krejčovství KATY ateliér |
Autor: |
Karvanová, Anežka
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce je zhodnotit současnou marketingovou komunikaci krejčovství KATY ateliér a navrhnout případné změny, které povedou k větší efektivitě. Teoretická část obsahuje definici podnikání se zaměřením na podnikání fyzické osoby, dále pojmy související se strategickým marketingem, marketingovou komunikací ve firemní oblasti. V praktické části je provedena situační analýza krejčovství a vyhodnocení výsledků provedeného dotazníkového šetření. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47047
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
59252
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet