Analýza procesu vyzvednutí internetové objednávky v prodejně DATART
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza procesu vyzvednutí internetové objednávky v prodejně DATART |
Autor: |
Hujo, Marek
|
Vedoucí: |
Kazík, Martin
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou připravovaných reklamních materiálů pomocí oční kamery, konkrétně reklamního letáku značky DATART. První část práce objasňuje přímý marketing a jeho nástroje, představuje metodu eye trackingového šetření a popisuje nejčastější možnosti jeho využítí v marketingové sféře, ale i mimo ni. Práce dále představuje možnosti výstupů, typy očních kamer a metody měření. Cílém práce je zjistit, zda je nová podoba reklamního letáku pro participanty oproti staré poutavější, zda se jim více líbí a hlavně, zda jsou stěžejní prvky letáku funčkní. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47042
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
59247
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet