Umění v reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Umění v reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Umění v reklamě
Autor: Havelka, Lukáš
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: V bakalářské práci se autor zaměřuje na vliv obalu na nákupní chování zákazníků při nákupu čokolády. V první části práce se autor věnuje vymezení teoretických poznatků v oblasti marketingu, specifikaci umění a následnému využití umění v oblasti reklamy. Druhá část je věnována jednak analýze současného stavu trhu, aktuální nabídky a aktuálních trendů v kontinuitě s vybraným produktem. Součástí je rovněž realizace kvantitativního výzkumu, na jehož základě budou zodpovězeny výzkumné otázky. Závěrem se autor snaží formulovat doporučení vedoucí ke zlepšení designu obalů čokolád a stanovit nasměrování nových trendů do budoucna.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47040
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 59244


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
havelka_2021_dp.pdf 7.136Mb PDF Zobrazit/otevřít None
havelka_2021_op.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
havelka_2021_vp.doc 153.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet