Umění v reklamě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Umění v reklamě |
Autor: |
Havelka, Lukáš
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstrakt:
|
V bakalářské práci se autor zaměřuje na vliv obalu na nákupní chování zákazníků při nákupu čokolády. V první části práce se autor věnuje vymezení teoretických poznatků v oblasti marketingu, specifikaci umění a následnému využití umění v oblasti reklamy. Druhá část je věnována jednak analýze současného stavu trhu, aktuální nabídky a aktuálních trendů v kontinuitě s vybraným produktem. Součástí je rovněž realizace kvantitativního výzkumu, na jehož základě budou zodpovězeny výzkumné otázky. Závěrem se autor snaží formulovat doporučení vedoucí ke zlepšení designu obalů čokolád a stanovit nasměrování nových trendů do budoucna. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47040
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
59244
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet