Efektivita působení reklamy na internetových pornografických stránkách
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Efektivita působení reklamy na internetových pornografických stránkách |
Autor: |
Gerža, Dominik
|
Vedoucí: |
Horňák, Pavel
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá prostředím internetových pornografických stránek, jehož součástí je i inzertní plocha určená pro uplatnění reklamy. Výzkum je zaměřen na důvody návštěvy, následné chování a vnímání reklamy samotnými uživateli pornografických stránek. Cílem práce je z těchto zjištění vyvodit, zda a jak by bylo možné v tomto prostoru inzerovat efektivněji. V teoretické části lze najít klíčové poznatky a vymezení pojmů spadajících do jednotlivých témat této práce. Jedná se o oblasti: erotika, pornografie, sociologické rozdělení populace, marketingová komunikace nebo současné podoby internetové inzerce. V praktické části je popsán průběh dotazníkového šetření, spolu s individuálními hloubkovými polostrukturovanými rozhovory, jež přinesly relevantní podkladná data odpovídající na výzkumné otázky. Závěry celé práce mohou být přínosné pro další akademické účely i praktická řešení v marketingovém prostředí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47037
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
59241
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet