Preference značky tenisek v rámci nákupního rozhodování u generace Y a Z

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Preference značky tenisek v rámci nákupního rozhodování u generace Y a Z

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Preference značky tenisek v rámci nákupního rozhodování u generace Y a Z
Autor: Cahlíková, Kristýna
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Tato bakalářská práce pojednává o nákupním rozhodování při koupi tenisek u generací Y a Z a navzájem je porovnává. Zároveň vysvětluje důvody preference konkrétních značek a motivaci pro jejich koupi. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části je definována základní terminologie konkrétních dvou generací. Dále nákupní chování a měnící se kultura kolem tenisek. Praktická část zkoumá, která generace preferuje kterou značku a proč a to za pomoci kvalitativního i kvantitativního výzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47035
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 59238


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
cahlíková_2021_dp.pdf 1.991Mb PDF Zobrazit/otevřít None
cahlíková_2021_op.doc 165.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
cahlíková_2021_vp.doc 243.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet