Image neziskové organizace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Image neziskové organizace |
Autor: |
Berčík, Filip
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zaměřuje na image neziskové organizace. V teoretická část se věnuje tématu neziskových organizací, marketingovým komunikacím, vlivu corporate identity na image značky, metody měření a analýzy image. Praktická část je pak zaměřena na konkrétní pobočku neziskové organizace a komparativní analýzu užívaných nástrojů pro budování image. Výzkum image a vnímání organizace byl provedený v místě působení pobočky organizace. Výsledky výzkumu poslouží jako podklad k doporučením a také jako zpětná vazba pro neziskovou organizaci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47033
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
59236
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet