Budování značky na sociálních sítích
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Budování značky na sociálních sítích |
Autor: |
Symerský, Tomáš
|
Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá tématem budování značky v prostředí sociálních sítí. Jejím hlavním cílem je zjistit vliv využívání Facebooku a Instagramu v aktuální marketingové komunikaci. V teoretické části práce jsou charakterizovány pojmy sociální sítě, její historie a principy, marketingová komunikace, značka, její tvorba a budování. Praktická část se věnuje analýze komunikace konkrétní společnosti na sociálních sítích, její vliv na budování povědomí o značce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47026
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
59227
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet